alentines ay

Alltså de är ju fan otroligt. De är nästan en månad kvar till Valentines day - (alltså min födelsedag) och de börjas redan fjantas om de på skräpboken.... förhelvete skärp er! "Gilla om du kommer vara singel" för fan ytliga jävlar. De är en enda dag. Gud. Giv mig styrka! 

Måste man ha en speciell dag då alla skärper sej och visa kärlek så ska man nog inte ha nåt förhållande eller liknande överhuvudtaget. Kärlek ska man visa resten av 364 dagarna på året. Bara jag som tycker den dagen är jävligt överskattad? Jag tror jag ska fly. Haha! Eller låsa in mej och inte gå ut på hela dan 😅
De gör ju inte saken bättre heller att jag fyller år då. Såklart. När jag kunde ha kommit ut 364 andra dagar. Aja. Dålig planering, tack mamma och pappa 😂






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback