Cant deal with stupid

Inser du inte hur dumt de där låter 😂 herregud vad ska de bli av mänskligheten? Jo men idag ställde sej en gammal bil nära så jag sopa upp dörren i dens bil. Men imorgon ställer de sej en ny bil nära som fan. Då gör jag inget för att de är en ny bil. Cant deal with stupid, dumma jävla kossa 😂 varför ska jag bli drabbad av andras dumhet för? Vojvoj inte konstigt man sakta men säkert tappar hoppet om människor 😆 Gud giv mig styrka. 







Kusse

Men Linnea... fast du har en gammal bil och inte är så rädd om den så behöver du väl inte smälla upp dörren bara för att dom står nära, du får ju lackskador och tänk om någon ser dig och filmar, då torskar du ju och får betala en massa pengar. Nog för att jag blir irriterad när folk inte kan parkera, speciellt när snön kommit och de inte har linjer. Som för någon vecka sedan när vi hade som kallast - 21 och jag skulle hem med barna efter Leos lekland och kunde inte parkera på min p- plats hemma för hade jag gjort det så hade jag skrapat hela deras högra baksida...då var jag inte glad och tänkte massa dumma saker i ilskan... bland annat att jag vill slå sönder bilen men gjorde ju såklart inte det! Fick vara detektiv och leta reda på killen som jag ringde till och bad han flytta bilen ( det tog en stund) Själv så slutade det med att vi fick åka ner på stan och äta hamburgare till middag eftersom det var middagstid och barna var tvungen att få mat och jag frös som ett svin... och med det här sagt så vill jag bara säga du inte kan göra så bara för en dumskalle inte kan parkera!! Själv brukar jag parkera bredvid fina bilar då jag alltid är rädd om min bil hur gammal den än är, jag vill ju inte att den ska se ut som trash!

Svar: De är väl klart jag kan! Ingenting är omöjligt sägs de. Varför ska jag bli drabbad av andras jävla dumhet? Så nog fan kan jag sopa upp dörren om nåt rövhål har parkat för nära. Jag har alltid gjort de och kommer förmodligen aldrig sluta med de. Så att ja. Gör man inget som visar att de var fel så fortsätter de och då går vi inte framåt. Eller ja vi går ju faktiskt bakåt i världen nu såatt de är ju inte så konstigt att folk måste bete sej sådär.
elvistass.blogg.se

Kusse

Då hoppas jag du torskar!! Skulle jag se någon stå och slå upp deras bildörr på min bil skulle jag bli jävligt förbannad!! Linnea det där är bara omoget prat tycker jag...häng inte upp dig så förbannat på små skitsaker. Ska du tala om för alla människor vad dom gör fel då är det ju bara att börja... men det lär gå en massa energi! Nä lägg ner det där och allt annat du stör dig på och fokusera på dig själv istället! Försök se det positiva och inte det negativa!

Svar: Och fortfarande, jag ska inte bli drabbad av andras jävla dumhet. Är trots allt inte jag som gjorde fel från början isåfall. Jo och de är så lätt att lägga ner allt skit som stör en och försöka se framåt 😅 Good luck with that 👍🏼
elvistass.blogg.se

Kusse

Å du gör aldrig fel??

Svar: Jo men jag erkänner dom iaf ✌🏼
elvistass.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback