alla-dissar-linnea-dagen

Okej. De är en månad sen jag skrev nu. Har aldrig dragit på de så länge. Men de har sina orsaker de också. 


Nu är jag bara så irriterad, ligger och överväger att ta bort fjortissnapchat framför allt, sen kasta simkortet åt helvete för de är ju ändå aldrig nån jävel som svarar när jag behöver. Så då tycker inte jag heller att jag behöver anstränga mej så speciellt mycke. Jag är sjukt besviken, jag försöker ställa upp för allt och alla även om jag kanske hade annat för mej och inte tid men när jag så bara vill ha tag i nån, nä. Så de är alla-dissar-linnea-dagen idag. Eller ja inte bara idag de händer ju ganska så jävla ofta så jag ska också börja med de. Vad de än är. Leva mitt liv precis som fan jag vill, dissa dom jag vill. Inte ta konsekvenser för nåt, knappt ansvar heller. Sen kanske jag måste se mej om efter ett nytt nätverk med vänner. Som sagt. 

Nu ska jag fortsätta sura lite till. Kanske äta nåt också. Och svära över min tillvaro. Hörs kanske, kanske inte. De får vi se. Blir du inte dissad, var glad! 🖕🏼






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback