de är ju bara jag.

Osv. Nya år, inte nya jag. Väldigt gamla jag. 

Men oavsett hur jag är så är de alltid nå som inte är bra eller duger. Så, hur fan ska man då bära sej åt då.. 
jag blir less. Så less. Så jävla less. Jag behöver massor. Typ. Men de är för mycke begärt. #nattankar
Min kropp funkar inte som den ska, magen är nog kaos snart. Hjärnan är kaputt och hjärtat ska vi inte prata om. Sen har vi allt annat omkring. Som jag säger ibland, allting jag äger är antingen trasigt eller smutsigt. Bara kasta helvete bort med alltihop och ha de så. Finna mej i att inte ha nånting. För vem fan vill ha smutsiga och/eller trasiga saker i sitt liv? - Den som uppskattar allt den får och har. 

Så. Men whatever, de är ju bara jag. Mitt liv är inte så viktigt. Eller mina saker. Eller nånting.






Kusse

Kramar!! ♥

Svar: ❤️❤️
elvistass.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback