fuckfuckelifuck

Yes. De var droppen. 

Nu. Nu är de färdigt. Nu ska inte jag hjälpa en enda jävel till. Förutom dom få som verkligen har hjälpt mej. Jag får fan ändå ingenting tillbaka. För de är ju mina grejer så vem fan bryr sej om de är trasigt?? 
Fick punka ikväll, eller däcket karvade av från fälgen, min fina kromfälg. Men den klarade sej otroligt nog. 
En jävla tur att jag inte är nån fin prinsessa, de var bara dra en fin ramsa med många svarta grodor och he sä ut och börja. 
Tacka gud att jag har så många timmar i garaget och vet hur man gör när man byter ett jävla däck. Och att jag har varit uti bilnördar så pass länge. Alltså, att jag har varit sambo med en mekaniker. 

Och inte är rädd att skita ner mej eller så. Satt i sanden brevid vägen och svor och muttrade för mej själv när jag blev lämnad. De stannade en underbar individ men hon tyckte jag klarade de så bra själv så hon var inte till så mycke hjälp. Men ändå. De är principen. Var bara en massa sharmotas som körde förbi och glodde. Sjukt spännande att se en arg kort blondin svära åt ett däck. 

Sen när jag hade fått på helvetet så hade jag för långa hjulbultar. Men då ringde Fanny så hon och Matte kom. Han hade tydligen kortare hjulbultar. Men de tar ändå nånstans. Fast bättre än att ha alla långa. 
Sur som fan styrde jag hem, gick i duschen direkt och nu sitter jag här. Med en jävla mur, icket att jag ska hjälpa nån i fortsättningen. Så fan heller. Nu är jag less på att bli utnyttjad. Nu är jag less. 
Jag hann såklart slå en buckla vid taket också för att jag var förbannad. 
Men - who the hell cares? 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback