Tisdag 14/11

Så då kommer då alltså onsdagen snart och kanske med en käftsmäll. Jag kan lika gärna gömma mej under täcket hela dagen för jag vet hur de kommer gå. 
Iallafall, om jag inte fixar de här imorgon så kommer jag åka hem, få psykbryt och dricka. I mängder. För att jag kan. "Men inte kan du dricka på en onsdag" haha käften ditt skräp jag gör precis som jag vill och jag gör de för att jag kan. Vad ska jag annars göra, de andra gör på fredagar och lördagar kan jag väl lika jävla gärna göra mitt i veckan? Och ska du döma mej, se då för fan till att du är perfekt innan :) 

Nu ska vi ha ett litet test i förhållandet här, vi ska bygga ihop en jävla sängram från jävulsaffären ikea. 
De är bytt golv i sovrummet så Matte skruvade isär skiten själv och så plocka vi ut allt och nu ska allt in igen. De blev ett fint golv, mysigt och mörkt. 
Sen ska jag duscha och försöka koka ihjäl min ångest och försöka hitta nåt slags lugn för imorgon. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback