dö clownjävel.

Nu börjar snart clownperioden igen. Jag har en stor kniv hemma (nu för tiden kan man tydligen inte ens känna sej trygg i sitt egna hem längre) och en liten i bilen. Jag skiter fullständigt i om nån inte gillar de, jag ska väl fan kunna va säker på nån plats i den här jävla världen. Kommer de en jävla clownjävel så tvekar jag inte. Vill du göra dej ovän med mej för all tid och evighet, inte min förlust eller mitt problem. 

De är så de är. Sanningen svider, ah men de är inte mitt fel att en del är totalt hjärndöda. Som att jag skulle få helt oprovocerat slå nån i huvvet för att jag tycker den är ful, har fel åsikt eller vad som helst. De är samma ologiska princip som att de är okej att klä ut sej till nå miffo och skrämma slag på okända människor. De är ändå helt otroligt att inte fler har dött pga de, för de kommer dagar då ett sånt där äckel skrämmer fel människa och inte bara får en tveksam anmälning utan att nån faktiskt tar tag i problemet själv, söker upp fanskapet för att typ lämna aset att dö eller ah liknande eller annat sånt där trevligt. 
Vad jag hade gjort: står den på vägen när jag kör - jag kör på den. Försöker den våldföra sej på mej - min överlevnadsinstinkt slår i och jag gör vad jag kan så aset försvinner, då skiter jag fullständigt i om jag petar ut ett öga, skadar urinröret, bryter fingrar eller vad som helst. Såklart blev nån kränkt av de här också, ah men jag hatar clownjävlar och gör vad jag kan för att slippa se dom och säger klart och tydligt vad jag kommer göra om jag träffar på nån som gör nåt mot mej. Sen om du inte gillar min problemlösning, kan du ju säga att de inte bara är jag som uppskattar dom där jävlarna och be dom sluta isåfall :)) 
Så. Med dom valda orden hoppas jag att alla clownjävlar brinner i eviget i helvetes djupaste eldar. 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback