mattias

den jag vill somna med och den jag vill vakna med. den jag vill spendera mina dagar med, den jag vill gå hand i hand med, kriga med, skratta och gråta med. den jag vill döda ibland, den jag sen aldrig vill tappa. den jag har skrattat och gråtit med. 
han som är lång och handsome, charmig och äger de som är mitt favoritleende i hela världen. han som ofta är lite trög men har oanade talanger. han som är min. han som fiser så jävla illa och är billig ibland och han som jag skrattar både åt och med. han som jag älskar gränslöst. han brukar säga åt mig "whatever it floats your boat" och de stämmer ju. han såsom ingen annan besitter kraften att säga till mig vad jag ska göra och inte men han har fått mig att tänka om i vissa saker och grejer. 
som alla gånger vi har sagt "jag älskar dig" , som alla gånger vi har skrattat och gråtit. 
den där pojken som jag aldrig kan få nog av, han där som jag träffade första gången utan en jävla aning eller tanke att de skulle bli såhär. som att han också har drivit mig till vansinne. 
men han gör mig lycklig och har fått mig att inse saker och ändra mig. jag har också planerat att få somna och vakna med han resten av mitt liv. jag behöver ingen mer som går, jag behöver nån som stannar kvar. jag vill ha nån som går åt samma håll som jag, i storm och solsken, varmt och kallt. jag vill ha han att dela minnen med. roliga och mindre roliga. te quiero mi amore. i fucking love you.
(null)







Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback