dansbandsfredag

Fredag. Dansbandsfredag idag. 

Har fått sålt alla kattgrejer idag äntligen. Jag skrev i min annons, allt säljes tillsammans så allt eller inget. Ändå var de nån dumjävel som skrev "jag vill bara köpa trädet och maten" ...... 😑😑 ska då aldrig mer sälja nåt på köp och sälj, de är ett som är säkert. Folk ska ha saker gratis, helst framkört till dörren och inburet så dom slipper lyfta ett finger själva. Människor 🔫   
Men jag blev iallafall av med precis alla kattgrejer. Så jag är nöjd. 

Igår var jag och hämtade ut kräm på Apoteket för att bli av med mina satans jävla utslag. Har smörjt typ tre gånger och de är redan synligt bättre så de gjorde underverk. Fucking äntligen har jag hittat nåt som funkar, de var fan på tiden! 

Har ätit middag by myself as usual, hunnit tappa telefonen i skålen med dip. Ja, de har har hänt idag. Ikväll ska jag faktist vara med Nathalie, ja de var typ hundra år sen. Så vi har en del att ta igen som sagt. 
Har även fått en glad nyhet så de känns bra. 
Och jo, har varit med Emmy på radiojakt. Sen hjälpte hon och Robin mej att böka ner kattgrejerna i bilen. 

Nu ska jag nog vänta lite till sen får vi se vad vi hittar på för satyg 😎
Jo btw alltså jag har faktiskt en man också men han har jobbat natt och somnade sent idag. Så han sover 😅 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback