dark

Är de nu nånting mer som ska skita sej idag, kom igen då livet för helvete bring me the kaos och problem så är de bortgjort. Världen kan gå och dö idag. Skjut mej så jag slipper.

Sprungit 9 timmar, värk i fötterna. Men mina saker flyttar ju inte av sej själv. Så de är ingen ursäkt.
Sen massa annat som också borde göras, typ middag. Självklart har Matte nattvecka så han sover just nu då jag verkligen hade behövt han.. 
dagen blev både skit och jobbig. Och nu har jag ingen blöt nos att få tryckt i ansiktet heller....

Jo som cherry on top har jag krympt två cm. Fml. Vad händer härnäst? Blir jag rånad? Får bilen sönderslagen? Bryter foten? 
Iofs, alla som nu tänkte försöka råna mej; jag skulle ha hjälpt till att leta nåt jag kan bli rånad på😅 och kidnappad blir jag nog inte heller för så flashig och spännande är inte jag. Sen har jag gått upp många kilon insåg jag idag. Så jag blir svår att kidnappa och jag skulle vara tillbakalämnad pga att jag är jobbig. Kan få satan att lägga sej om jag vill, helst skulle jag vilja lära mej att slåss också. Får fundera på de med boxningssäck så jag kan ta ut mina aggressioner på nånting. 
De var uppdatering om de här helvetet till dag. Och icke att förglömma - regnet.






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback