flyttkaoset fortsätter

Jag har varit och städat till lite i lägenheten. Jag fick faktiskt hjälp idag av Janita, mycke värt. 

Jag, Matte och Fanny var där i lördags och grejade, så de händer grejer. Idag har vi också fått en del gjort. Håller på att försöka rensa vad som ska kastas, säljas, tas till Matte och vad som ska till älvsbyn. 
Eftersom jag verkar ha svårt att få sålt saker så ska jag kasta soffan, soffbordet, tvbänken och sängen. 
Alla kläder är tagna, saker som ska till äbyn står i en säck, skor och annat som ska dit också. Har bökat in kläderna i garderoben här i öjebyn och jag har den mest organiserade garderoben i landet just nu. Fucking lovar! 
Sen har tagit nån kartong. Resten är i min lägenhet. Men jag börjar få ordnat mitt kaos där nu så de är skönt. Man ser golvet iallafall. Framsteg. 

De ser inte alls ut som att en 24årig tjej har bott där. Då förväntar man sej ju typ majoriteten av sakerna är från Ikea, allt är svart och vitt och tråkigt och perfekt. Men nähädå glöm de, hos mej har de sett ut som en blandning mellan bagdad och där en uteliggare har bott. 

Sååå. Matte fick nattvecka igen så jag ska typ jobba på mina liggsår och så. Käka chips och dip till middag och så. I sängen. 😅






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback