kaoz

Nu händer de grejer, nu är de kaos. Elvis pelvis dog ju som sagt tyvärr i helgen. En del av mej dog också. Jag begravde han bakom huset i övrabyn, fanns ingen annan plats som hade passat bättre än just där. En pingisboll och en leksaksråtta följde med i graven, för dom gillade han. 


Så. Nu är de så att jag ska flytta in till Mattias i öjebyn. Ser ingen anledning att ha kvar min lägenhet då Elvis nu är död. Så den är uppsagt nu och jag har börjat flytta grejer i omgångar för att underlätta för mej själv. Vi har tagit lite saker och kläder. 

Och serru nästa vecka ska jag på intro på ett nytt jobb mitt i allt kaos. Då kommer Matte jobba natt och jag börja 06 så vi kommer inte kunna hämta nå saker då men jag får försöka lösa de själv. Allt ska ju flyttas ändå så. 

En liten uppdatering om mitt kaos. Men de kommer bli bra. Har ev ett tredje jobb på g och om jag har riktigt tur - ett fjärde också. 
De här kommer bli bra. Måste bara komma ihåg att andas under den här tiden också.






Sanna

Beklagar sorgen.. fina elvis😢

Svar: Tack! 😢
elvistass.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback