Let that motherfucker buuuurn.

Okej, såklart har mitt apple-id blivit hackat. Och nej jag orkar inte med dryga putas som säger att iPhone är skräp. Du är också skräp isf. Och tänk på att i den här underbara teknologivärlden så kan precis alla bli hackade, då spelar de ingen roll om man har iPhone eller nå annat skit. Vi är så jävla övervakade. Just a reminder. 

Såå. Vad jag tycker om de här? Håll i dig. För nu kommer de många stora fula grodor och jag står för precis allt. Skiter i vem fan som blir kränkt och vem som tycker jag låter illa. Kunde fan inte ha brytt mig mindre just nu. Ännu bättre hade de varit om den JÄVLA HORAN som har gjort de också läser de här. 

Så, du som nu har gjort de här, du sitter och gömmer dig bakom en skärm och massa kablar och just är en liten hora för att du försökte kapa mitt konto och grejer och få tillgång till mitt kort också. Men näääähädu, sug av mig, den gubben gick inte! 😙 
Jag hoppas att all ondska i världen drabbar dig. Jag hoppas att du i evighet blir uppäten innifrån av pissmyror (alltså dina vänner) och jag hoppas att du även i evighet trampar på brinnande lego. 
Jag hoppas att du måste simma i spya, hamnar krig och ett rent helvete, jag hoppas du dör långsamt och plågsamt och jag hoppas att du för alltid blir våldtagen i röven av en kaktus. Sakta. Jag skulle inte pissa på dig om du brann, jag skulle hälla på ännu mer antändliga saker. Opsie 🤷🏼‍♀️ jag skulle även koppla ur din respirator för att kunna ladda min telefon.
Jag skulle skratta om ditt liv brann upp. Du förtjänar inget. Bara en massa problem och skit och en jävla misär. 
Med andra ord, de jag skiter är mer värt än dig. Du förtjänar inte solljus och ingenting förutom allt jag har skrivit här. Jag önskar dig verkligen inget gott, jag önskar dig ett rent och skärt helvete. 
Sååå. 
Mitt förslag var att Matte skulle hacka hackern. Men de gick inte. Tydligen. Sååå därför får jag skriva allt de här, jag kan fortsätta hur länge som helst och skriva snälla och gulliga saker. Visst, kalla mig omogen och allt vad du vill men du blir nog inte heller glad när de drabbar dig. 🙃 
Jag ska börja leva utan telefon. Jag ska skaffa en duva istället så vi får kommunicera så. 

Med de sagt så ska vi sova snart. Jag kommer väl fortsätta svära och vara arg i sömnen. Men de är befogat som sagt. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback