On and on and on

De börjar nog eventuellt kanske ljusna för mig nu. 
Jag törs dock ändå inte hoppas så mycke längre men. 
Jag blev ju utan jobb i sommar för att vuxna människor inte kan hålla saker dom lovar. Så nu säger jag fuck it till allt satans svammel och tjorv och har tappat ännu mer hopp om mänskligheten. 
Och så gjorde jag de enkelt för mig och fixade ett nytt jobb. Ett säkert kort. Men de är bra för de är många timmar per dag och de drar iväg och jag gillar ju pengar. Och fucking HATAR svammel och allt som hör till. 

Jag har haft mattelektion, köpt och käkat sallad till lunch och nu ska jag snart gå och träna. Jag har typ 290 meter till gymmet så de är perfekt. Gå dit, slippa böka ut med bilen. Träna. Kick ass. Gå hem. 
Jag hade så jävla ont i mina fötter när jag var första gången i måndags så igår var vi till lå och jag köpte nya skor. Och headset som förhoppningsvis stannar kvar i öronen. 
✌🏼





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback