Påskafton

Gårdagen var amazing. Jag följde med Emmy till hennes mammas stuga. Vi kom iväg sent men vi hann köra skoter ändå, vilket känns i röven och armarna idag 😅 
Vi hittade grabbarna och hängde med dom ett bra tag. Sen var de käk - lamm. Så jävla gott! Efter maten var de meningen att vi skulle hem men då fråga dom om vi ville följa till ajaur. Vi åkte dit, kidnappade Fanny och svamlade med pojkarna ett tag. 
Vi for förbi äbyn med mina kläder och sen hem. De är så underbart att duscha när man känner sig äcklig och har varit ute hela dan. Matte var iväg och jag blev så trött när jag hade duschat så jag hann då somna innan han behagade att komma hem. Idag blir de nog typ samma sak. 
Här kommer mina goals-bilder från igår 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Vi var ganska billiga och lättroade. Vi hade varsin skoter alla 4 och ändå så stod vi bara still och fjantade oss och brottades osv 😂😂





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback