FUCKING JÄVLA TEKNOLOGI

Så sant som de är sagt - allt jag äger är antingen smutsigt eller trasigt eller både och. 
Jag fick en extern hårddisk i julklapp för 4 år sen blir de ju nu. Såklart fungerar inte den. Har bara varit problem med den. Men många år av mitt liv i bilder fanns på den och såklart så tog den livet av sig nyss. Behöver jag säga att JAG FUCKING HATAR TEKNOLOGI?!  Matte sa att de är roligt om man förstår sig på de. Jodå de är de om man gillar att få problem på problem och absolut inte kunna lösa de och när man väl har gjort de så kommer de ett nytt! Fränt va! Låter jätteskoj! Samma sak med min gamla telefon, var sådär 4000 bilder av mitt liv som poff inte såklart heller gick att rädda. 

JAG SKRIKER ATT JAG HATAR DENNA FÖRBANNADE JÄVLA HELVETES SATANS HORKUKTEKNOLOGIN!!!!!! Alltid är de nå som fan inte funkar. Vad kommer härnäst? 

Till saken hör ju då att jag blev lurad som fan. Den beställdes från ali eller wish. De stod samsung på den och de var ju första problemet, men de var ingen samsung ens utan de är en gammal jävla klenod som är ungefär 20 år (ja, 20 år på jävla riktigt!) kom Matte fram till. De är ju också superkalaskul. 
"Men var lite positiv" aah och de är jättelätt när de fan bara är problem med skiten :)) right? Jag har ju fortfarande tappat alla mina satans bilder och allt jag hade på denna satans hårddisk men jo jag är fortfarande positiv och hoppas att bilderna ska ramla ner från himlen! :D jajjemän! Så nu ska jag varken ta mer kort eftersom jag inte ens får hålla dom sparade eller skaffa ett såntdär jävulskap igen. Vad har vi då lärt oss av de här? Jo, all jävla teknologi är ett helvete och de funkar fan inte. Såg just en bild att maneter har levt massa år utan hjärna, de har ju teknologi också gjort! 
De finns ingenting som kan göra mig så arg som denna satans teknologi. Jo, de finns de men de har jag tagit bort ur mitt liv. Så de fanns. Om man nu ska böja ordet rätt osv. 

Jag vet, jag skriver ju inte mitt blogginlägg med papper och penna fast snart börjar jag göra de också. Snart har detta helvete tagit över helt. 
Nån som tycker nu att jag ska andas och tänka positivt? De går inte. Andas gör jag per automatik annars hade jag ju varit död men de går då så fan heller att tänka positivt när man har tappat massa tusen bilder av sitt liv. Just sayin. 
Trustissues. Massor. Men teknologi är säkert roligt när de funkar. Ett under att jag fick skriva hela inlägget utan att nå skulle börja gorma och inte vilja funka. Nä. Skjut mig och ta mig 20 år tillbaka i tiden när ingen var så beroende av teknologi. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback