mango

Så jag och Emmy hade alltså en pyjamasfylla igår. Eller som Minna säger , en "turbofylla" 😂 men en pyjamasfylla är alltså precis vad de låter som, vi hade pyjamas på oss och blev fulla. De var ju såklart planerat. Jag insåg också att jag har lyckats med en sak i mitt liv och de var att göra en god drink som smakade nånting annat än sprit. 😂😂  
Jag hade fanta mango hemma, så jag tog ett stort glas och så hällde jag i sourz mango och ryss-sprit och så en halv fanta mango ungefär. De blev ungefär 60% med sprit i glaset och så 40% fanta mango. Jag drack två sånna drinkar och de var de. Jo tre shots också 😌
Så jaa, vill ni ha mangodrinkar så kom till mig så löser jag 😎 Matte retade mig att jag är så lättpåverkad men de var ju alkohol i spriten ANTAGLIGEN, och så är ju mangolikören på lite procent också, så att. De blev två stora glas med mangodrink. 

Ikväll ska jag dock köra. Ovanligt att jag ska köra, eller hur 😅 jag har bara vänner fredag och lördag 22-03 ungefär. Matte fick en natthelg så han sover typ bara. 
(null)

(null)
Och såklart åkte cowboyhatten fram också ✌🏼





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback