28/1

Gjorde typ en service på bilen igår 😅 jag fick motorvärmarn bytt, sen fyllde olja och glykol och fixade med nå medel så dörrarna inte blir helt mongo. Sen in duscha sminka ha klädpanik men jag löste de och så iväg. Jag vet inte om nån är förvånad men jag tog chaufförsposten även igår. Den här gången styrde jag skutan till hotellet i arvidsjaur där de var 90talsdisco. Istället för att sitta där och sitta så följde jag med in och de var riktigt roligt. Varmt och massor med folk (mest sånna där yngre som just har fått börja gå på krogen) men de var roligt ändå. Jag är ju inte på sånt så ofta. 
Idag har jag varit på skojakt åt ma husband, skitlätt att hitta skor åt han då han har strl 48 men men :)) 
Ja sen har de inte hänt nå mycke mer och verkligen inte nå mer roligt. 
Ska jobba imorgon. Skönt. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback