Lördag 13/1

Den äckliga kylan fortsätter. Men nu har jag ju satt i bilen i en stolpe som funkar så den blir varm. 

Jag ska försöka klämma ett inlägg om dagen nu till att börja med så kanske de kommer tillbaka att jag vill go crazy och skriva 4 inlägg per dag. New year new me sa vi väl? 😂  

Iallafall. Jag ska köra Matte till jobbet idag igen. Nu tänker nån "har han inget eget körkort?" - jo de har han men han bytte sin fungerande Audi mot ett jävla rat som bärarmen är paj på så den får bara stå. Och jag tänker ju då inte bli strandad hemma utan MIN bil eller nånting så då är de ju enklast att köra han. 
När jag har gjort de tänkte jag vara tjock och äta chips dip gurka och morot i sängen och se på blue mountain state på netflix. De tänkte jag igår också men de blev inte riktigt så. Så då får jag ta de idag, hehe. 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback