Lördag 27/1

Har varit igång i 16 timmar. Men har fått en del gjort. Ätit underbara räkor på exotic. Bränt pengar, tjänat pengar. Kidnappade Amanda och shoppade lite i lule på storheden, kom hem och då var de bara tillbaka igen för Matte skulle ha nå jävla bilskit på biltema. Tvingade med Jimmy. Sen sålde jag Mattes bil åt han eheheheh, nä men han jobba och jag känner också killen som skulle köpa den. Hämtade Matte på jobbet (eftersom han fortfarande inte har nån fungerande bil som sagt) och så drog vi sen hans andra icke fungerande bil till ett garage. Har bara kört omkring och så hitta vi Amanda och Simon. Nu ligger vi i sängen och ska sova. Måste ju klappa igen här. På några timmar - köra Matte till jobbet igen, sen få motorvärmaren fixad. Hem, chilla duscha typ sminka mig åsså sen ta chaffisposten igen för då ska vi på 90talsdisco 😂 i arvidsjaur. Av alla ställen.... jag är chaffis åt nå folk och istället för att sitta av tiden i bilen och ha tråkigt i fucking arvidsjaur så går jag in med dom på 90talsdiscot. Tur jag är en 90's kid då 😎 de är nå grupp som ska spela på hotellet. Så de blir roligt. 
Sen när han då slutar ska han sälja mitt barbord som bara står nere och tar plats så skönt att bli av med de. Hade funderat att slänga de men nu var de en som ville köpa de så de är perfekt. Vi säljer typ varandras grejer 😂 
Nej, godnatt!





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback