Paserati

Är fett stolt. Matte gick ut och skulle få igång min bil för jag skulle köra han till jobbet. Han provade glöda några gånger bara och han fick inte igång den. Jag har chip på bilen så den är kinkig att få igång men jag tänkte att nog helvete ska den starta ändå. 
Jag satte mig och glödde och försökte och svor och hotade att den skulle på skroten om den inte starta. Och den hoppade igång till slut så skam den som ger sig. Har inte haft den i nå värmare men nu har jag hett i de också så nu ska de nog inte vara nå problem att få igång skiten. Jag fucking hatar snö och kyla... har varit och kört en sväng så den får ladda upp batteriet åså. För de finns inte på kartan att jag tänker bli fast hemma och strandad för att bilen inte startar. Hell no. Så, skam den som ger sig. 1-0 till mig mot paseratin. Ha. Bitch. Du kan inte lura mig 😌 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback