:)

Ett tecken att de är dags att ta bort bloggen nu efter alla dessa år! Är då många år som jag slösade på idioter i onödan. Mycke tid som jag aldrig har fått tillbaka. Ingen uppskattning eller ens ett jävla tack. 
De hänger visserligen fortfarande med. Fortfarande många som inte visar uppskattning. Men nu var de ju inte de jag skulle skriva om. 
Jag vet inte ens vem som läser min blogg när nån väl läser den, hade ju varit kul att veta om de är trogna följare eller lösaktigt folk som bara ska snoka/leka fbi. 

Iallafall. Jag har inget att skriva längre. Eftersom att jag då har ett jättetråkigt liv så finns de inte så mycke att skriva. 
Jag ska jobba natt på torsdag och nästa vecka ska jag ta ut min p-stav och eventuellt he in en ny igen. Eller nåt annat. Ja, de var de mest spännande som jag har på inkommande. Förutom de - jag spelar sims. Och är ensam. Jag är som ett kreditkort, antingen behövd eller nekad. Jag är ju trots allt bara den man ringer när man behöver nåt. :) 
(null)

(null)






Moa Boman

Jag läser din blogg då och då! 😊⭐️ Och jag gillar att läsa din blogg för du skriver så bra och är bra på att skriva av dig hur saker riktigt känns. Sen är det bara kul och läsa någons vardag! Kram från mig

Svar: Jag tycker ändå de är svårt att skriva som de känns och få de från huvvet till fingertopparna 😅
Men de är ju kul att du tycker om de iaf! 😃😃
elvistass.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback