Spiraljävel

Okej. Igår var en helvetes jävla dag för fröken Näslund. Hade fan stannat i sängen hela dan om jag hade vetat. 
Jag skulle ju sätta in spiralen och ta ut staven. Vilket jag gjorde. MEN FY OCH HELVETE!!! Önskar nästan inte ens min värsta fiende de där... så illa är de. Dom på ungdomsmottagningen sa att de kan göra lite ont när du sätter i spiralen. Ah, jo lite. FRUKTANSVÄRT JÄVLA LITE. 
Min plan var att Matte skulle följa med mig och sen skulle jag köra han till jobbet. Men han fixade bort hela kvällen och de var lika bra. 
De som hände: jag åt macka och drickyoghurt innan vi åkte dit, satte på bedövningsplåster på armen en timme innan som dom sagt. Jag fick först en lokalbedövning i armen för att inte känna nåt när hon skulle ta ut staven. De gick bra. 
Sen. Sen kommer vi till den där helvetesspiralen. De går inte ens att beskriva hur jävla ont de gjorde när hon var i min fiffler och bökade med den där. Jag antar att de gick bra och att den satte sig som den skulle och allting. Men fy fan så jävla ont de gjorde! 
Jag låg där inne nästan en timme. För jag fick typ nå blodsockerfall - igen. Och jag var blöt i svett och mådde så jävla dåligt men inte illa. De började flimra framför ögonen och allt försvann typ och jag ville dö. Jag började sakta men säkert återfå medvetandet och började må bättre så vi gick till bilen. Pga massa trafik så fick vi ta den längsta vägen hem och mitt i trafiken påväg hem kände jag att jag började må så jävla illa. Jag spydde först en gång från bilen och sen en till men då hann jag inte öppna dörren. Sååå min frukost kom på mig, på rutan och på hela dörrsidan. Japp. Såklart, precis vad jag behövde just då! Matte körde och svängde in på ok och där var de bara börja torka de värsta med papper. Vi gjorde slut på pappret och de blev bättre. 
Men då hade jag kvar hälften på byxorna och jackan. Ringde till pappa och frågade om vi kunde komma dit och tvätta. Så vi åkte hem först och jag fick dö en timme i sängen. Jag frågade också Matte hur fan han står ut med mig. Då tidigare hade jag nypt han i handen för de gjorde så jävla ont. 

Nej, jag hade ingen bra dag igår. Men fick tvättat jackan och byxorna och fick även i mig lite mat hos pappa och så avslutade vi den jävla dagen och såg breaking bad. 

Igår skulle vi fixa och tvätta dörrsidan men de blev nu ikväll istället och de var nog lika bra. Så nu är den också ren och står i duschen och torkar. Sen är de bara putsa rutan och hänga tillbaka dörrsidan. 
Vad har vi lärt oss av de här då? Stoppa aldrig in en spiral. Om du ska envisas med att göra de ändå, se till att du har alla resurser som kan behövas. Och kom ihåg att jag varnat dig. Och kom inte till mig och gråt för jag kommer bara säga "vad var de jag sa" 😂
Plus sist men absolut inte minst - att jag är så jävla glad att Matte fixade bort sitt pass (precis som om han visste vad som skulle hända) och att han följde med, höll mig i handen, stod ut med mig när jag ville dö och spydde och att han hjälpte mig med allt. ❤️

Jag trodde att jag skulle ha lika hemsk mensvärk idag men inte de. Har känt av och har ont men absolut inte lika ont. Skönt. Dom ringde även från sax och frågade om jag kunde komma 15 till 18.30. Jag hade just dumpat av Matte på jobbet då så jag hade en kvart på mig. Hem byta om borsta tänder och så iväg. Så de var också skönt. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback