”jag vill ha whiskey och sobril”

Eftersom att inte så många läser så kan jag ju då skriva va jag vill. Eller de kan jag ju ändå för de är ju min blogg men, ja. 

Mitt liv börjar bli så jävla tråkigt. Jag har tillgång till två datorer, sims, internet och en chromecast. Ändå är jag så uttråkad. Skulle egentligen behöva plugga lite också men de är ju såklart roligare när man får hjälp eller nån som gör de roligt. 

De blir tyngre och tyngre, ångest påväg och vår och allt fanskap på en gång. Stressen som bara sköljer över mig som en fet jävla våg... 
Nä jag tror jag ska bli alkis så livet går lite fortare och blir roligare. Är ju ändå ensam större delen av vakna tiden så vad spelar de för roll vad jag gör då liksom 😅 
Vissa brukar ju ha lätt för sig, bara ta allt som de kommer och med en klackspark som ingenting och alla är faktiskt bra på saker. Mm jag, vad kan jag? Joo den kan vi ju få suga på ett tag. Jag vet iallafall att jag är bra på att vara ivägen och förstöra saker. Sen inget mer och är de nån som kommer på nånting som är äkta som jag verkligen är bra på och inte bara säger för att göra mig glad - tell me! De är ju alltid annars så att andra vet vad man har gjort innan de har hänt så 😂 

Jag känner mig helt otillräcklig, onödig, ivägen, ledsen, stressad.. 
"Vill du prata om de?" Nä för de finns ingen som förstår mig och hur jag känner och kan hjälpa mig. Har försökt i fan 10 år nu att hålla mig flytande och ovanför ytan själv. Snart kommer jag bara ge upp och sjunka. Av några anledningar: jag blir alltid avbruten när jag pratar. Jag vill inte dela hela mitt liv och min livshistoria till nån. Jag litar inte på nån. Jag vill inte att nån ska börja och göra ett försök och sen släppa de för att de blev för jobbigt eller tråkigt. Jag vill inte slösa min tid i onödan  på nåt som ändå inte gav mig ett skit. 
Thats why.

"Varför har du så svårt att lita på folk?" - ja, varför är de så jävla svårt att hålla nåt man lovar?? 🙂😊🙂😊🙂😊🙂😊 
Såatt ja. 

De finns även massor med saker jag vill göra. Jag vill börja träna. Klä mig fint oftare, sminka mig. Laga god mat. Få ut nåt av livet och bli nån. Vara med vänner ofta. Skratta äkta, uppskatta dom bra stunderna i livet. 
Alla tänker nu "men gör de då" ah de är jättelätt när man är fet och fattig och inte har nåt jobb. Man blir speciellt inte tagen på allvar när man inte jobbar eller har a kind of plan. Tänk på de nästa gång. Believe me, jag vet. Man är en dålig människa ändå. 
"Skaffa ett jobb då" ah, jag söker. Hjälp mig istället för att påpeka att jag är dålig och lat och stoppa pinnar i hjulet. 

När man mår dåligt behöver man ingen som gör allting värre, som står med pekpinnen och ger order. Man behöver få bra energier och umgås med bra människor. Men, vem fan vill vara med nån som mår dåligt, de ser ju inte bra ut. 
Jag kan fortsätta i evigheter. Men jag tror jag klappar igen här. 
Jag kommer självklart inte lösa nånting av de här heller så 😅





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback