Massa satans bs

Haha nope. 
Efter allt jävla svammel och slöseri med tid så lägger jag mig och skiter i allt. Aldrig fan att man ska få vara lite jävla glad. Och aldrig att man ska få komma sig nånstans i livet... Vad tycker jag om putas som slösar med min tid med massa idioti och svammel? - borde hängas. Ungefär. Jag har inte tid med nå jävla bs. JAG HAR FRUKTANSVÄRT LÅG TOLERANS MOT SVAMMEL!!!! Men värst är nog ändå att nån inte håller sitt ord. Vuxna jävla människor. Iofs är ju världen påväg åt fel håll de visste vi ju redan. Om man vill se sanningen så att säga. 
Ja, jag vet att jag låter hård. Men jag är också en fucking individ som har rätt till att ha de bra. Typ. Raka rör eller inga rör alls. Ska de ta en evighet att komma igenom ser inte jag nån anledning alls. 

Så nu efter 5 år av att ha krälat i skiten så ger jag upp. Och säg fan inte att jag inte har försökt. För de är de enda jag har gjort. Prova gå en mil i mina skor. Tack. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback