Fredag 6/12

Äntligen får jag sova med min nalle igen. Min stora varma mjuka nalle. 
Har dock huvudvärk så om den kunde dunsta dra åt helvete försvinna så skulle de här vara awesome! 
Jag vet egentligen inte vad jag ska skriva riktigt. 

Min ångest och sten i magen jag hade för nån dag sen, den är borta nu och de är skönt. Å andra sidan vet man inte alltid vars ångesten kommer ifrån och vad som utlöser den. I de fallet sist så vet jag mycke väl vad de var om. Men de löste vi, Kim lugnade mig som han brukar göra. Jag förstår inte, jag känner mig typ lugnare sen jag blev med han. Dock är de ganska skönt. Men ibland vill jag bara sparka in hans tänder så han skiter ut dom sen. Inte för att jag når men de är en bra förklaring 😂 
Sen har han en tendens att springa och stampa på alla mina nerver också. Folk brukar ju säga att "du/den/det går mig på nerverna" jo, fast den här motherfuckern tar allt till en ny högre nivå och kan SPRINGA OCH STAMPA på mina stackars nerver 😂
Jag vet inte men jag gissar att de ska vara så, att man vill döda varann ibland och nästa stund ser man bara glitter och rosa fluffiga moln. De är ganska stora kontraster, iallafall under vårat tak. Som sagt så vill jag döda han ibland och i nästa stund vill jag bara krama han och bli omhållen och aldrig släppa. 
Ja, nu blev ju de här ett till Kim/kärleksinlägg men de skiter jag i. Jag förtjänar också att vara glad och lycklig. Har en lång väg innan jag är framme men jag är på fucking väg iallafall!
Om man jämför mig nu och mig i december 2018 så skulle man se skillnad. Eller kanske inte se men märka skillnad. Om man känner mig. 

Igår (fortfarande idag för mig) var jag och köpte julklappar. Hittade faktiskt en till till Kim, tre till mamma och två till mormor. Och (imorgon för mig) idag ska vi till stan igen och jaga nå mer julklappar. Sen råkade jag hitta julklappar åt mig själv också, en väska och en mugg "queen of fucking everything" , den är svart med guldtext och rymmer 7dl hähähähä, de var en sån jag gav Kim i bdaypresent fast annan färg och text. Obvi 💁🏼‍♀️

Nej nu ska jag fan stänga ner här och försöka sova. Får knappt plats i sängen för mina pojkar ska ligga på mig såklart. Shadez på mina ben eller vid sidan mot väggen och Kim har armar och ben överallt 😅 fast de är ju klart, inte lätt att ha bra koordination när man har tre meter långa armar och nästan lika långa ben. 

Nej godnatt nu!
(null)
#fatShady





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback