Måndag 2/12

Jag har saknat att sova med min nalle. Min lilla nalle som är två meter lång och snarkar (snarkningen kan jag leva utan). Han är mjuk och varm, alltid. Och stor. 
Så när han håller om mig är de ingen eller inget som kan komma åt mig eller göra mig nåt. De är en underbar känsla. 
Han jobbade i helgen nu som var så jag fick sova själv. De var bara kallt och ensamt. Jag frös som fan så jag tog mer än ett lager pyjamas. Shady var då inte till så mycke tröst eller hjälp, han sprang och hade nå damprally och betedde sig som en jävla terrorist. När han väl kom och la sig med mig så la han sig fel... lagd tjockis ligger tyckte han så han vägrade att flytta på sig 😂

Igår (idag för mig) köpte jag en tröja åt han från dollarstore. En röd och så ser de ut som en tomtejacka typ med bälte. Jag visste att han skulle hata den men jag måste väl erkänna att jag är lite av en crazycatlady. 
Den passade typ perfekt men vi hann bli ovänner ändå. Han skulle bara ur den och jag försökte fixa till. Han satte ut klorna och skulle "försvara" sig så jag tog ihop han och då fräste han åt mig så jag fräste tillbaka. Han måste ha undrat typ wtf hooman kan du också fräsa?! 😂 och så as usual får han enorma tjackögon som ser ut som ufon. Vi brukar kalla han för tjackis ibland också för att han har stora ögon ibland och NEJ VI GER HAN INTE TJACK 😂 har han nu mot förmodan fått i sig ibland så har han fixat de själv och haft party när vi har varit borta. 😂😂😂

Nu ska jag försöka klappa ihop här och sova så jag inte fuckar dygnet helt åt helvete. 

(null)





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback