Måndag 9/12

Japp. Jag blev less på mitt röda hår eftersom rött är ändå ett helvete att underhålla. Så jag for och köpte brustabletter, honung och head and shoulders sen geggade jag ihop och satte i håret. —> de försvinner ju såklart inte direkt utan de ljusar upp färgen, speciellt om man har rött, rosa, lila, grön eller nån annan färg-färg. Jag gör de för att slippa bleka med vanligt blekning mer än nödvändigt. 
Har haft i sen ca 18.00 och ska ha de i några timmar till. Sen ska jag nog göra samma gegga imorgon. Jag gör som sagt vad jag kan för att slippa bleka så många gånger. Funkade fint förra gången och då hade jag ganska mycke mörkare röd än vad jag har nu. Dock kör jag mycke färgbomb så de kanske blir ännu mer effekt på skiten den här gången. 

Hungrig är jag också men vettefan vad jag ska äta. Kanske blir en varma koppen bara, osett än 😅 är även rastlös.. vet inte om jag vill färglägga i min terapibok eller om jag vill kolla på nå serie... fuck.. aja. De blir vad de blir 😅 

Mitt liv är ganska tråkigt så de blir inte så roliga inlägg här då 😂





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback