Onsdag 4/12

Dom senaste tre timmarna har varit hemska.. jag har en sten i magen och vill bara skrika i kudden tills rösten inte hörs mer. Jag vill snabbspola en stund. Spola förbi de här där jag befinner mig i just nu, ett jävla oändligt grått moln. 
Jag gissar att mina hjärnspöken kom. Dom jävla asen. Försvinn, gå och dränk er, far på nån annan bara jag fan slipper. Går redan barfota i snön så varför lägga till en jävla uppförsbacke då...

Jag kan inte slappna av. Huvudet kommer förmodligen sprängas snart och kroppen kommer ge upp. Men de skulle vara så skönt dock.. 
Har tusen tankar som flyter omkring i huvvet på mig och jag vill typ slå huvvet i väggen eller nåt. 
Hur fan hanterar andra ångest? Får ni ens ångest eller är ni bara jävligt bra på att spela och hålla uppe fasaden??? 
Fuck de här. Jag fucking hatar de.

Självklart har ju folk åsikter om de här. Men jag vet vem jag kan lita på och inte, ena listan är betydligt längre än den andra 😂🙃 
Typ en jävligt klyschig mening; you know my name, not my story.
Ja, de är ju då inte osanning iallafall. Och de stämmer faktiskt väldigt bra nu. 
Folk har så brådis att döma osv så dom glömmer att dom inte vet vad personen i fråga har gått för väg och vad som har hänt på vägen. Jag hade gärna bytt ut mina skor om jag hade kunnat, till några som bär mig rakt, avslappnat och målmedvetet. 
Sen vet jag att man gör sin egna lycka också men andra har påverkan på de ändå. Man kan bli glad för så lite och man kan bli ledsen för så lite. Man får fan ingenting gratis, inte ens luft är gratis nu mer. 
Jag kan fortsätta i en evighet så de blir en bok tjockare än bibeln men vill inte tråka ut alla mina followers och fans med bara skit om hjärnspöken. Så, fuck this shit im out! 👋🏼











Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback