Tisdag 17/12

Mina pojkar är dom bästa pojkarna. Så sorry alla ni som har blivit lurade i hela erat liv, men fakta är de att jag har faktiskt dom fucking bästa pojkarna ❤️ och dom är bara mina. 
Ingen kan eller vill ta dom ifrån mig. Punkt.
(null)
Shady är en riktig liten gris som tar varje tillfälle han får att ligga på eller brevid. Just nu ligger han halvt på min mage den lilla tjockisen och så har jag Kim på andra sidan som nästan ligger på mig 😂 

Och ja, de där med att ingen vill ta dom ifrån mig är att jag kan bli satan själv. Skulle döda eller iallafall tortera den som försökte ens. 
Sen är de ingen som vill ha Kim ibland för han kan jämföras med rövsveda. Enda skillnaden är att rövsveda inte pratar 😅😂

De finns faktiskt likheter mellan dom ändå. Dom har få saker i huvvet som dom tänker på hela tiden. Kim: bröst, mat och sova. Shady: mysa, MAAAAT och sitta/ligga i duschen. Efter vi har duschat. Han är ett retard. 

Jag vet inte om jag har sagt de men in case of nån har missat de så längtar jag tills vi får flytta. Då blir vi en liten familj på lite större boyta!

Nu ska jag sova med båda mina grisar brevid mig, som de oftast är och alltid ska vara. ❤️





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback