Torsdag 28/11

Som sagt på insta så var de tidigare kapitlet ändå ganska kort. Nu ska vi vända blad och skriva ett nytt FÖR ATT VI SKA FUCKING FLYTTA!!!! Äntligen ska vi slippa de efterblivna rövhålet till granne ovanför oss!!! Och vi ska flytta till precis dubbelt så stort som vi bor nu! Blir dock skillnad på ca två mil men de är fortfarande inom pite kommun. 
Jo, eftersom de är taskigt att säga att nån är efterbliven så måste jag förklara och den som fortfarande inte förstår är mycke välkommen att komma och bo med oss under fanskapet. 
Han stampar när han går så de låter som att han ska komma genom sitt golv och ner genom vårat tak. Han dricker mitt i veckan. Ska ha barn och tror de ska funka med två vuxna och en bäbis på 31 kvadrat. Hans brud vet inte vad "städa upp ditt eget skit" betyder i tvättstugan och lämnar kvar massa äckel och fimpar och skit från hans kläder i tvättmaskinen och ludd i torktumlaren. 
Han är så korkad och urbota trög, en skateboard är smartare än vad han är. 
Han spelar musik högt med massa bas mitt i natten och "somnar". Vi kunde shazama låten i trappen han spelade av att bara öppna våran dörr. 
Han röker inne i trappen ibland. Han kastar fimpar ute bara fast än de står en askkopp där. Han parkerar som en riktig jävla fitta. Shady skulle fan parkera bättre än han. Han står ofta snett och han har stått innanför Kims ruta nån gång. Och de allra värsta av allt: den jävla horungen har gjort en jävla massa märken på min bildörr med sin då han bara sparkar upp sin och skiter i andras. Och givetvis så svider sanningen och han nekar såklart att han har gjort de fast än de är massa vita märken på min dörr från hans. 
Och mer saker. Är de nu fortfarande nån som tycker de är trevligt så varsågod, kom och bo under han för all del! 

Sååå som sagt så har jag aldrig varit såhär taggad på att flytta nånsin tidigare! De ska bli SÅ HELVETES JÄVLA FUCKING SKÖNT ATT SLIPPA DE DÄR SATANS FITTHUVVET!!! Vi hoppas att han får nån granne efter oss som är värre än han själv eller som är en riktig jävla gnällkuk och klagar på allt. Han har fått två varningar så han har en kvar sen måste han också flytta 👏🏼👏🏼 

Ja, vi ska flytta till norrfjärden iallafall. Härifrån hortlax till dit är de ca två mil. Vi bor som sagt också på 31 kvadrat och den nya är på 62. Jag slipper ha mitt liv nerpackat i kartonger på vinden och vi slipper bo och leva PÅ varann och de går att stänga in sig i andra rum än på toan!! 
Dock blir de tyvärr först i februari vi får flytta så än finns de tid för dom som vill komma och bo under han. Om vi inte lyckas bli av med den här lägenheten tidigare då. Vilket jag hoppas hahaha konstigt, much? 

Ja de var väl de, jag har fått hata våran granne lite mer och jag har gett uppdatering om vad som händer i mitt liv, typ. 
(null)






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback