Måndag 7/10

Sååå okej, imorgon ska jag ta ett fucking blodprov och jag är fucking nervös. Jag har lågt blodtryck så jag kommer säkert svimma eller göra bort mig på nåt annat sätt. 
Fan, jag hatar sånt där. Nog fan är de enkelt då typ att kissa i en mugg.. fast man ser mer i blod och man måste ju få ut de, så... 
De som ska kollas är så de inte är nå knas med min sköldkörtel. Jag fryser hela tiden, mitt hår är kaos, jag har jävligt dålig blodcirkulation.. ett av symptomen man kan ha är att man får svårt att få barn men lyckligtvis kommer jag inte behöva eller måsta uppleva de heller. 

Sen när mina planer har gått i land helt kan jag avslöja mer, men inte innan de. Onödigt att prata åsså blev de inte så som jag tänkt och sagt. 

Jag var ju då också och gjorde sånt där cellprov förra veckan. Allt gick bra - de är såklart fett obehagligt och man känner sig så hjälplös när man ligger framför nån främmande människa med fiffler rakt upp i vädret - men ja allt gick bra ÄNDA TILLS HON NÖP MIG I MIN PUNANI. Jag tål ju uppenbarligen inte smärta så jag blev jättevarm i kroppen och världen började försvinna i ögonen. Visst, de var inte med mening hon nöp mig men de gjorde satans jävla ont och speciellt då man inte är beredd på de. De var nog nåt verktyg eller nåt som hon använde som strula. 
Men ja, som sagt. Ska väl försöka klappa igen här snart så jag kan varva ner och kanske somna så jag inte är ett levande helvete när jag ska ta blodprovet. 
Tyvärr jobbar Kim fm i veckan så han kan inte följa med mig.. och jag kan ju inte riktigt ta med mig Shady heller.. 😂 

Så ja.. vi får väl se om jag överlever. Kanske skriver imorgon. Om jag överlever. 😂





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback