Söndag 13/10

Igårkväll var vi i sandträsk på sanatoriet. De var inte alls läskigt, vi var typ 20 pers så antar att så stor grupp skrämde iväg allt som är läskigt. Tog lite bilder men fick som ingen bra där nånting oförklarligt syns. Kände mig inte ens iakttagen nånstans där, inte ens i rum nr 13 där de ska vara mer aktivitet. Meen då är ju inte jag mottaglig heller.. 
Ingen ström och inga lampor är igång där så de är kallt då många fönster är sönderslagna av folk som vill bryta sig in och kolla där. Men på vissa ställen blev jag varm om händerna och i ett av rummen fick jag ont under fötterna, som att nån stack mig med en penna typ. 

De var två döda fåglar där inne, en som var totalt sönder och en som var hel med blod brevid sig, jag gick in i rummet och såg den efteråt så jag höll på att bajsa i brallan 😂 och ja på tal om de så var de människobajs i hörnet i ett rum och papper brevid, mysigt och trevligt verkligen 🙃 människor är verkligen en trevlig art! 😃 (de var torkat och typ fruset så de var inte jag😂 och så var de i ett annat rum än den hela döda fågeln låg i) 

Jag har bilder på insta från igår, om de är nån som ser nåt på nån bild så är de bara säga till. Jag har försökt kolla men har inte sett nåt, eller så har jag väl bara dålig fantasi 🤷🏼‍♀️
Kim tog en massa bilder igår så vi får se om han fick med nåt på nån bild. 






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback