Tisdag 22/10

Gjorde en smörgåstårta ikväll. Den väger 3.8kg, frågor på de? 🤣 
Jag tänker "go big or go home", de är som mitt motto nu. Här görs inget halvhjärtat heller 💁🏼‍♀️ 
Den blev ful som fan men törs nästan lova att den är god! Har i skrivande stund inte smakat än då den ska få stå och dra sig ett tag. 
Och nej, jag gjorde inte den för nån speciell orsak utan att jag bara ville ha en helt enkelt och spöa på mina hjärnspöken lite. Med andra ord hålla mig en aning sysselsatt. 

(null)


Jag tänkte att jag kan ju också dela med mig av innehållet. Först av allt har jag jubileumskaka från polarbröd för de är godast. Sen en burk 400g skagenröra. Bröd. Andra lagret har jag en egen röra med en hel hackad gurka, en hackad gul lök, väldigt CA 150g lax, 3 kokta hackade ägg, 400g créme fraiche och typ en halv förpackning pärsons skinka. Sen bröd igen för att separera lite, åsså 500g vispad grädde med egen mängd kaviar och en burk stenbitsrom. Efter de kom kaoset som syntes 😂 
Dock blev min egna röra massor, de blev massor över så de räcker egentligen till båda lagrena om man är tråkig och snålar 😅 man använder ju 3 bröd så de blev över så vi åt överblivna röran på överblivna brödet. Asgott 👏🏼👏🏼 





JeromeNergy

[url=https://www.youtube.com/watch?v=_t842z-tVxs]xrumer 16.0[/url]

Svar: Okej, jag ser att du vill nåt men jag lägger ingen energi på din åsikt eftersom den inte räknas! :D
elvistass.blogg.se

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback