Torsdag 10/10

Jag snöar ibland in på saker. Nu är de varma koppen som gäller. De är dock perfekt nu när de är kallare ute, de går fort och är gott. Man stoppar inte på dom tyvärr men de är skitgott att äta en skarpkakko och en mugg med varma koppen. Sen är jag lite badass och kör tre påsar till en mugg för att de ska bli krämigare och fylligare och inte så vattnigt. Meeen de gör man ju såklart precis som man vill. 
Och får ju inte glömma att berätta att min favorit är sparris! 
Jag åt en sån där varma koppen-soppa nyss, med tomat och nå mer. Den var fyllig i smaken och god. Har köpt en sån där fast mac and cheese men den är dock från knorr men de är ju samma koncept. 




I helgen blir de lite annorlunda över de vanliga. Imorgon är de fest hos en kompis och på lördag åker vi ett jävla tattargäng till santoriet i sandträsk. För den som inte vet vad de är - googla. Vi var där förra året den här tiden också, de var spännande att höra vad som hade hänt där och så, och sen gå och utforska och titta själv. Rekommenderar verkligen att åka dit för de är ju en del av norrbottens historia. 
(null)
Den här bilden tog jag förra året när vi var där. 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback