tisdag 17/9 update

Om de nu finns nån som fortfarande läser så kommer jag med en uppdatering! 

Jag har flyttat två gånger sen jag bloggade sist 😅 först bodde jag ju på klubbgärdet, sen flyttade jag till öjebyn till Mattias. Efter de flytta jag tillbaka till klubbgärdet (för vi gjorde slut), tillbaka till samma lägenhet. Nu är de ett avslutat kapitel i mitt liv, jag har förhoppningsvis fått lite rätsida på allting nu. Så jag har nyligt flyttat till Hortlax och är sambo på riktigt med Kim. Vi har hunnit skaffa en misse också, Shady. 

Jag försöker ta tag i saker, men allt går ju inte alltid som man vill. Jag är också förressten samma onda elaka bitch som jag alltid har varit och de kommer aldrig kommas ifrån 😜 
Sen har jag facebook och instagram men där lägger jag ju inte ut varenda meter av mitt liv. Och om man undrar man kan man ju faktiskt fråga också. 
Jag vet inte riktigt vad jag mer ska skriva. Senaste åren i mitt liv har varit en jävla uppförsbacke barfota i snöstorm, eller ett fall på fyllan i en nyponbuske. FÖRHOPPNINGSVIS som sagt så kanske jag har fått vissa saker på de torra nu, men man vet ju aldrig. 
Vissa säger att man gör sin egen lycka men ibland är de svårt då man blir drabbad av andras jävla dumhet. (Ja, jag är också lika kall och obrydd om saker och människor som förut 😌) 
Sen är jag inte och kommer aldrig bli en sån här influencer, jag tycker inte riktigt att de är riktigt jag 😂 

Vi har lite planer om vad som ska hända sen, men de tänker jag inte berätta än. Hehehehe. 
Vi bor i en etta nu, man kan kalla de för mellanlandning men vi letar en tvåa iallafall för annars kommer vi döda varann 😅 en etta är helvetes trångt när man är två så man bor och går på varann. Plus att mitt liv är återigen i lådor och nu uppe på vinden så jag hoppas få slippa de snart. 
De händer som saker hela tiden, har hänt mycke på kort tid. Men de känns som att jag har en ganska stadig grund att stå på nu iallafall. Så de är ju skönt. 

Oooooch vem vet, kanske jag får upp de här med att blogga igen. Inte för att jag har så mycke vettigt att skriva men sen är de ju faktiskt frivilligt också om man vill läsa eller inte. Jag skriver om vad jag vill, sen om nån blir kränkt eller så så är de ju inte mitt problem eller fel. Då är de självförvållat. Jag cencurerar inte ett enda ord heller, precis som förr. 
Med de sagt så är jag typ nöjd med min uppdatering, inte för att jag tror att nån kommer läsa men ja 😅 inte direkt heller så jag förväntar mig att nån ska skrika "STOPPA PRESSARNA" för att jag har uppdaterat min blogg 😂

(null)
Här är bild på Shady aka FatShady eller fetto. Han är ca 6 månader och skitmysig som syntes 😻

(null)
Och här har vi då jag och min andra halva och soulmate Kim. Jag ser ut som en dvärg men jag hade klackar på bilden. De är bara han som är 1.95 lång 😬😂 inge konstigt med de. 😂😂





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback