4/1

Nytt år nytt jag. Fast nej. Nytt år samma bitch som förra. 
Tar ingen mer jävla skit nu. Är less på att gå ensam och barfota i den jävla snöstormen. Men har jag ändå gått så länge så kan jag också lika gärna sparka ner dom som försöker närma sig eftersom jag har självlärt mig att kriga ensam. Visst tar de massor på krafterna men jag litar ju inte på nån heller. Så just därför jag ska sparka ner dom som kommer nära. De är ju de enda jag vet så för mig är de normalt. 
Jag är så fruktansvärt less på folk som ska trycka ner mig i skorna igen när jag väl försöker krypa upp. 
Liksom här kom här så ska jag hjälpa dig, HAHAHAHA ditt dumma as vem försöker du lura ens. Klart som fan alla har baktankar och två ansikten. 
Skillnaden på mig och många andra är att jag iaf informerar världen om att jag inte litar på nån, jag tror inte så gott om folk och jag bryr mig ärligt inte så grovt om folk heller. Och jag är inte rädd att säga de OCH stå för de. För många saker som folk gör ska tystas och mörkas men se fan inte mitt skit. Så eftersom jag står för skit jag gör så står jag också för allt annat som tex att jag hatar människor och min värld snurrar utan väldigt många. Människor är en hemsk art som skrämmer mig. 

Jag är samma bitch i de nya året eftersom jag är lika elak som förra året, jag bryr mig lika lite och världen är inge annorlunda nu motför förra året. 

Sen har jag ju såklart folk jag ska eliminera ur mitt liv som inte förtjänar mig, min tillit eller ens andas samma luft som mig. Allt av principsak. Jag är inte heller rädd att folk får veta att de är nå tjafs på just våran tråd. 

I förrgår kom mina hjärnspöken tillbaka. Var ganska längesen jag fick besök av dom innan. 
Har som inget snällt att säga åt dom där jävla asen, mer än att dom kan gå och dö där solen aldrig kommer skina. Och ska jag nu fortsätta så kan vissa människor också få göra de, jag bryr mig inte. Im a bitch and thats we do. Youre welcome. 

Nu kanske världen har fått sin del av elakheter av mig för idag. Kom ihåg - karma is a bitch och min bästa vän. 
(null)






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback