Tisdag 7/1

Nu är de inte länge kvar tills vi flyttar. De ska bli så jävla skönt att bli av med fanskapet ovanför oss och ännu bättre att vi slipper höra när dom får barn och den skriker. 

Hursom på tal om annat så hade jag julafton idag. Fick 4 paket idag av sammanlagt 12 som jag har beställt. Och ofc dom två jag är mest hype över har såklart inte kommit. Har beställt 4 från aliexpress, 6 från fyndiq, 1 från engelsons och 1 från vistaprint. De som kom idag var mitt ena telefonskal från vistaprint, ett till skal från fyndiq, lube från fyndiq och sovmask från fyndiq. Har fått ett från aliexpress redan så väntar på tre till. Sen har jag ju beställt en vinterjacka som egentligen var viktigast men de är ändå från Sverige så den borde komma snart. Dragkedjan på min jacka har börjat kuka så är bara en tidsfråga innan jag blir förbannad och sliter sönder skiten helt. JAG VILL HA ALLA MINA JÄVLA PAKET NU!!!!!!! 
Hoppas fan bara att allt hinner komma innan vi flyttar.. vill ju inte att nån annan ska få nöjet att få mina paket liksom. Så snäll är jag fan inte och man får ingenting gratis i den här världen. 

Imorgon nya äventyr. På annan ort. De var typ de. 

(null)
Här är skalet och originalbilden, så när jag använder de skalet har jag alltid lilla tjockisen med mig. Ganska ful är han ❤️ min lilla gris.
(null)






Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback